Kızlar selam birkaç gün öncesine kadar her öğünde düzgün içen bebeğim ama birkaç gundur hep az az içiyor ağlıyor biberon ağzına gelsin falan mesela 150 yapıyorum 50-60 içip bırakıyor istemiyor asla valla delirdim yaa niye böyle doktor kontrolü de daha çarşamba günü of