dmllg kızım doğduğundan beri uyku düzeni iyi hep sadece bu dört atağında uyku sorunu oldu gece çok sık uyanıp ağladı bir ay kadar sürdü sonra tekrar düzene girdi. Size tek tavsiyem yatağı dışında biyerde uyutmayin yanınıza yatırmayın bu sefer ona alisir ve düzene girmesi zorlaşır