Ben de ebebekten korbel çöp kovası almıştım. İnanılmaz memnunum. Poşetleri pahalı ama kutunun içinden çıkanları ben 4.5 aydır kullanıyorum. Daha yeni poşet almadım bile. Pahalı ama kullanışlı. Kesinlikle değer. Ben yatak odamda kullanıyorum asla kokmuyor, çok çok iyi.