Kizlar bebeğim 7 aylık ama sürekli ağlıyor ya hani ac olsu. Tok olsun surekliiii.nedenini asla anlamiyorum.atesi yok. Gazi yok. Zaten ek gıda aslaaa kabul etmiyor. Ön ustlerden birisi patlamış yanındaki de gelicek o yüzden mi acaba çıldırmak üzereyim .çocuk doktoruna mi götürsem.asla böyle değildi benim çocuğum kendi kendine oynardi
Geçen hafta boğaz enfeksiyonu olmuştuk öksürük balgam vardı antibiyorik kullanıyorduk acaba o mi yaptı neden oldu asla bilmiylrum her uykuya yatırısimda o da ağlıyor bende ağlıyorum helak oldum .neden böyledir ki durmaksizin aglamasi