Mavininbiri Merhaba bende çatı darlığı, daha doğrusu üst çatıda basık kemik mevcut. 3tane normal doğum yaptım. Herangi anormal bir durum, yırtılma, deforme olmadı.
Çatı darlığında önemli husus, bebeğin başı ile kanalın uyumlu olmasıdır. Benim doğurduğum en kilolu bebek 3,600 dü. En zoru da o doğdu, malesef kanalda sıkıştı bir süre, morumtrak doğdu ve göz bebekleri de hafif çatlamıştı. Bu çatının uyguladığı baskıdan kaynaklanıyordu. Doktor öngörerek daha fazla büyümesine müsaade etmeden 38.haftada başlatmıştı doğumu. İyi de yapmış. Diğer bebeklerim 3 kilo civarlarında olduğu için fazla sorun yaşamadım ancak hepsi karından bastırarak vs müdahale gerektirdi elbet.