Ben de bosch unlimited 6 kullaniyorum 7 si de guzel ve daha gelismis. Ama 6 da isimizi gorur dedik gercekten de goruyor tum evi supuruyorum gayette guzel supuruyor.. dyson cok ucuk fiyatlar artik alincak gbi degil o parayla yanina baska eksiklerinizi de alirsiniz