Sakura-chan sorduğum bütün sorular bebekten bebeğe değişiyor aslında. genellikle ilk 2 diş 1-2 hafta arayla çıkıyor. Ama bazı bebeklerde bu süre 1 ayı bile bulabiliyor. Yani diş çıkarma süresi gerçekten bebekle alakalı. Kızımın ilk alt bir dişi çıktı 10 gün sonra diğeri çıktı. 1 ay sonra 2 diş daha çıkarttı. Sonra epey bir süre çıkarmadı. 14.5 aylıkken 8 dişi vardı 17 aylık şu an 2 ay da 8 diş çıkarttı.
bizde ateş hiç olmadı bu zamana kadar. Diş çıkartma dönemlerinde kızım genellikle geceleri 1-2 kere ağlar bağırır ama geri uykuya yatar. Gündüz mızmızlanır ama bu köpek ve azı dişlerinde daha çok oldu. Bir sinirlilik hali ısırma durumu mevcuttu. İlk zamanlar salya çok akıttığı için ağız çevresinde minik minik sivilcemsi döküntüler oluşmuştu. İshal ve pişik sorunumuz da oluyor diş dönemlerin de. Azı ve köpek dişler de iştahsızlığı çok yaşadık. Ama dişler çıktı şu an iştahı yerine geldi Allah’a şükürler olsun☺️