benbiranneyim123 Kızlar bebeģime bugün rota virüs aşısı yaptırdık 20 dik sonra kustu aşının etkisi kalmamışmıdır?
saribez benbiranneyim123 15 20 dk kusmasın yeter demişti bizim doktorumuz bence endişelenecek bir durum yok
Sedaalya benbiranneyim123 20 dakika uzun bir süre. İlacı aldığı gibi kussaydı belki bi ihtimal oda geçerli olmazdı ama sizin durumunuzda endişe edicek birşey yok 🤗