Kızlar dün saat 3 4 den beri midemden çekiyorum acayip şekilde sıkışma var dün bayılcaktm nerdeyse.. Çocukları acile götürmiştm gitmişken bende mide için gidim dedm çok sıra vardı 4 5 saat sürer diyince eve döndm.. Mide sıkışması kramp bi yandan sırtıma da vuruyor ağrısı tutuk gibi .Sade soda aldırdm akşm ondan içtm minoset ağrı kesici var onu içmştm dün.. Şimdi yine var iki büklm yatıyorum sanrm üşğttm midemde kelepçe var gbı ne nefes alabilyprm ne hareket edebilyorm. Emzirirken ne içebilrm
Nane çayı okdm oda sütü etklermiş varmı bildiğnz yazın nolr