Mercece12 kendim italyada yaşıyorum ama kayinvalidem ler almanyada çok gittim geldim almanyaya bnce pişman olmaz maaslari daha iyi ve hastane ortamı daha iyi öyle bi anda turkiyede ki gibi 28288292 hastaya bakmazlar sakindir hastaneleri ve hayat şartları daha iyi Türkiye ateş pahasi niye pişman olsun ki iyiliğini istiyorsanız bırakın gitsin benim eşim doktor kardiyoloji aylık 11.900 euro alıyor hemen hemen Almanya da aynıdır