Arkadaşlar yeni anne oldum ve . Kış geliyor bebeğimi nasil giydicegim konusunda biraz bilgisizim hani usuyup usumedigini nasıl anlicam çok kalın giydirsem bu sefer bunalicak yada böyle diyorum alisicakmiyim sanki hiç yapamicakmisim gibi hissediyorum ,neden boyle hissediyorum bilmiyorum