Hayatiseyretmeyegelmisim Kızlar bu da sıfır hiç oynamadık elimden çıksın istiyorum bebişine almak isteyen varsa
Hayatiseyretmeyegelmisim KIZLARRRRR YOKSA SİZ DAHA GÖZ ATMADİNİZ Mİ COKKKK UYGUN DİYORUMMM KİME DİYORUMMM 50- 60₺ YE VERİYORUM 😂😂
Hayatiseyretmeyegelmisim Hayatiseyretmeyegelmisim Bu siyah ferace az önce Satıldı kızlar ama mavi ferace hala ilanda çok uyguna veriyorum Kaçırmayın derim 🤗
Kbrmd Hayatiseyretmeyegelmisim Biraz daha inmez misiniz çok geldi birde nerede satıyorsunuz hesabınızı verin fiyatlara bakalım
Hayatiseyretmeyegelmisim 2kizbiroglan teşekkür ederim pahalı değil aslında etiketli ürün aldığım fiayata veriyorum elimden çıksın diye 🤗🤗