Kızlar merhaba bizim 19 ağustosta kirkimiz çıktı doktora muayene oldum sonrasında 3 gün kanamam oldu doktorum normal dedi adet oldun neyse 2 3 gündür kasiklarimda ağrı vardı sanki adet olacakmışım gibi diyip duruyordum bugün sabah ben gene adet oldum bu nasıl iş anlamadım benim gibi bu sıklıkla adet olan varmi aranızda