Merhaba. Hastaneye götüreceğim ama o saate kadar buradan bilgi almam bir şeyler yapmam iyi olur belki. 2 gün önce oğlum çok huysuzdu, her şeye ağladı bende diş sandım zaten azı dişleri çıkıyor. Sonra sık kaka yapmaya başladı ilk başta ishal gibi değildi sonradan ishal gibi oldu. Dün gece 4de ateşi çıktı, uyurken farkettim uyandırdım calpol verdim fln neyse, ama keyfi yerindeydi yarım saat sonra tekrar uyuttum. Ama bu sürede 2-3 kere kaka yaptı. Şimdi de keyfi yerinde huysuz hasta gibi değil, diş ishal ve ateş yapar mı (fazla değildi ateşi) muz yemiyor haşlanmış patates yemiyor iştah da nanay. Pirinç pişirdim onu yemişti dün düzeldi tekrar başladı. Lütfen çok üzülüyorum başka bir şey mi neyden kaynaklı olur aynı durumu yaşayan neler yaptı