yetooo her bebek farklı olduğu için ben takmıyorum yasa.Acaba bende mi sorun.
Baba,dede,nene,ditti,del,diyav (miyav) karmakarışık bir sürü ses çıkarıyor.Ama anne demedi 😄 yani henüz küçükler diye düşünüyorum.Zamanla konuşacaklar inşaALLAH 🤲🏻
Anlamsızca olsa ses çıkarıyorsa,ona seslendiğinizde dönüyor ya da tepki veriyorsa sorun yoktur.Yine de doktorunuzla bu durumu konuşup içinizi rahatlatabilir siniz.