yetooo 9,5 aylikken mamama dedede babam,bu falan basladi.simdi 10 ay 7 gunluk baba,anne,mama,bu,dede,gel,birde kopek nasil yapiyor diyoruz hoov diyor her bebegin gelisimibayri.zeka kartlarinla basladim sonra hikaye uydurdum onlarla 5 aylikken gel gel baba anne herseyi soyledim,tekerlemeler,sarkilar,etrafta ne gorduysem anlattim birseye mi tutundu hep nesne adlarini soyledim hep konustum simdi evde baska kelimelerde diyor ama anlamiyoruz dahakendi kendne konusuo