Kızım 4 ay 24 günlük güldürünce sessiz gülüyor bir ayda belki 2-3 kez sesli gülmüştür azıcık yani arkadaşlarımın çocuğuna bakıyorum 3-4 aylıkken kahkaha atıyorlar durmadan sesli sesli benim kızım da yok niyetim asla kıyaslamak değil her çocuk kendine özeldir ama mutlu mutlu kahkaha atmayınca da dedim ne oluyor? Agu falan da demiyor Çığlık sesleri çıkarıyor sadece dilini döndürüyor bir şeyler yapıyor bu aylarda dediğim sorunları yaşayan var mı Bir de sağa sola dönüyor ama tam tur dönmüyor göbek üstüne çok sevinirim yardımcı olursanız