Kızlar oğlum 9 buçuk aylık 1 yaş aşısı için gün vermişti sağlık ocağında ki ebemiZ ama cuma günü aradılar 1 yaş aşısı erken yapılacakmış kızamık vakaları son zamanlarda çok görüldüğü için bakanlıktan yazı gelmiş pazartesi gelin bir doz yapacaz sonra tarih verecem yaşı dolmadan dedi bilginiz varmı bazı sağlık ocakları arayıp bilgi vermiyor sorun öğrenin zaman geçmeden