Merhabalar bebeğim 11 aylık 2 aydır hırıltı ve öksürük var ökaürük ara ara çoğalıyor azalıyor antibiyotik ventolin corteir zatiden prospan hiçbirinden fayda görmedim sık sık burun temizliği yapıyorum burun yıkamaktan banada çocuğada gına geldi önerisi olan