uguraytekin oğlunuz kolik olabilir yüzüstü yatırın masaj yapın gaz damlaları hiçbişey fayda etmiyor o yuzden bolbol sabıra ihtiyacınız olur birde süpürge falan calıstırın yada aspiratör 3 aya kadar uyumasına yardımcı olur benımde oğlumda saat 6 oldumu başlardı neler yaptım doktorda ilaçlar seni avutur dedi gerçektende kullanmadıgım ilaç kalmadı hiçbiri işe yaramadı yanı ne yaparsanız yapın fayda etmiyor ilacı kullanıyosunuz o anlık cıkıyor mesela gazı sonra yine sıkıstırıyor gaz saat 6 dan sonra eşimle nöbetleşe süpürgeyi acıp biyandan masaj yapıp biyandan kucagımızda hoplatırdık