2 yaşında kızım var kendi kendine uyumayı öğrendi sütünü içip yatağında kendisi uyuyor ama gece çok fazla uyanıp süt içmek istiyo hiç abartısız 4 kez kalkıyorum
Bebek bisküvisi katınca sütü beğenmiyo
O kadar süt içmesine rağmen acıkıp uyanıyo olamaz heralde
Var mı önerdiğiniz bi çözüm yolu yardım edin lütfen ne yapmam gerekiyo 😂 her saat uyanıp süt isteyince de uykum kaçıyo ben uyuyamıyorum şimdi de hiç bişey yokmuş gibi mis gibi uyuyo sinirlerim bozuldu 🤣