Merhabalar
Oğlum 39 günlük ve hırıltısı var. Serum fizyolojik yapıyorum sık sık. Ancak aspiratör ile çekiyorum sümük gelmiyor. Şimdi okudum serum fizyolojik ardından tummy time yaptırdım yine bir şey yok. Ama hırıltı devam ediyor. Ben mi yapamıyorum yoksa başka bir şey ile ilgili olabilir mi bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim