Anita
tedavi ve tanı için yapılan hiç bir şey için üzülmeyin..
bunu keyfe keder yapıldığı zaman oturun ve düşünün..
röntgen tomografiye oranla çok masum çok basit bir durum bi Röntgen çekildi diye bir şey olmaz biz zaten bebeklere en düşük dozu kullanıyoruz çekeceğimiz alanı mutlaka istenilen bölgeye yönelik oluyor fazladan bir yerini çekmeyiz..