Bebegim 18 aylık. Emerek uyuyor 3.aydan beri, doğduğundan beri uyku yüzü görmedim. Ama bir ara gece ikiye düşmüştü uyanmalari. Ne olduysa son bir buçuk iki aydır cildirmis gibi uyanıyor. Her gece ama her gece onu uykuya döndürmek en az iki buçuk saati buluyor. Memede de uyumuyor, salona girmek etrafta takilmak istiyor. Artık psikolojim kaldirmiyor, uykusuzluktan bitik haldeyim. Memesiz uyutmaya alistiralim dedik aman Allahım kıyamet kopuyor sanirsiniz. Apartman degil mahalle inledi. Yani hic oyle gece su ver, pss pss la masalla uyut bebegi olmadi, olmuyor aşırı inatci. Bu durumda olup bir yöntem geliştirip çözüm bulan var mi Allah aşkına. Pazartesi ise başlıyorum ama gece uykumuz sifirken hayattan zevk almiyorum artık.