Merhaba birşey Danışmak istiyorum
Kızım 2,5 yaşında çok hırcın sürekli oyun oynadığı çocukları dövüyor ısırıyor yemek reddi başladı sokaktan eve girmek istemiyor herşeye ağlıyor hala emiyor 🫣 ve bezli oyun okuluna yazdırmak istiyorum ama benden ayrı kalmaz haftanın 5 günü günlük 3 saatlik bir okul buldum sınıfta beklemek yasak bekleme alanı varmış orda bekletiliyormuş kızımı yazdırmak istiyorum ama korkuyorum da korkum da erkenden buna hazır mı değil mi olması tek başıma bakıyorum eşim yok(ayrııyız ailem de yok eşimin ailesi de yok
Yardım edecek tek başıma zor oluyor artık dayanacak gücüm kalmadı en azından biraz durulsun herşeye ağlamasın istiyorum daha erken mi sizce zaten hayatı boyunca okula gidecek diyorum bir yandan da ver gelişimi için iyi diyorum kusura bakmayın biraz karışık oldu 🌸 ne yapmam gerekli