Dün geceki arkadaşın korku seansı üzerine bu gecede bizim apartmanda sknti vardı ses geliyo ama görüntü yok alt komşu sandım saat 2 sonuçta bsy oldu sandım yazdım komşuya oda meğer sesler duymuş ona bakiyomus kocasida evde yok ben eşimi uyandırdım anlattım sesleri dinliyoz ses seda yok bir nefes alış geliyo o kadar biz hırsız sandık çünkü biseyle uğraşiliyodu ben durmadan açınca heralde balkon kapısını anladı hırsız heralde kaçtı geriye nefes sesi kaldı eşim çıktı sokağı gezdi dolandı bsy yok alt komşuyla şimdi o aşağıda ben yukarıda uyuyamiyoruz inşallah yazın sıcağına pencereler açık malum horlma yaşlı sesidir 🫠😐dün gece zaten uykusuzdum şimdi bu gecede🫠