Ben doğduğundan beri beyaz gürültü ve emzik ile uyutuyorum, 5 aylık olduk artık lulababy ve meditar sons kanallarındaki gibi sakinleştirici müziklerle uyuyor. Bazen ses açmama gerek bile kalmıyo yatırıp emzik veriyorum sadece he bide uyku arkadaşı yada müslin bez kullanın, elinde tutmayı seviyor benim kızım. Çok şükür uykusu varsa direkt uyuyor. Çevrenizdekiler sallamayı teklif edecektir asla kabul etmeyin. Ben çok direttim herkese. Bazen uyumak istemiyor, özellikle atak haftaları çok zorluyordu. O zaman da yanına uzanıp burdayım yanındayım falan diyerek, severek veya pışpışla sakinleştirdim. Şu ana kadar uyku konusunda zorlamadı umarım böyle devam eder.