merwee89 Merhaba kızlar 19 aylık oglum bağırsağında parazıt vardı ıshaldı 3 gün ilaç kullandık ıyı oldu derken vücudunda böyle şeyler cıktı ılacmı alerji yaptı egzamamı bilemedim sabah doktoruna götüreceğim ama yınede burdan da bılgı almak istiyorum
Ymn-mom-53 merwee89 cildiye de çalışmış bir hemşire olarak allerji düşündüm kullandığı ilaça baglı olabilir ilacın prospektüs ünü okuyun
merwee89 Asel50 atesı falan kontrol ediyorum geceden beri bısey yok ilacın ıcındw yan etkilerde var vücutta döküntü/kızarıklık olabılır dıtırdı