iremnazshn Arkadaşlar pipetli suluğa alıştıramıyorum asla ne yapmam lazım ya ısırıyor ya üflüyor emmeyi bilmiyor gibi davranıyor :) Ne yapayım bana bir akıl verin 13 aylık. Öğrenemeyen var mı bebeği pipetli suluğu herkesinki öğrenmiş anlayamadım
yuhumgeliy iremnazshn benimki hüper varya meyveli yoğurt onu içerek kendiliğinden alışmış baktım içiyor aa dedim bu Pipetli suluk kullanabilir denedim evet aşılmış öyle oldu yani 😂
kahvekokusu- iremnazshn YouTube ye pipete alıştırma videosunu yazarsanız çıkıyor ben o şekilde hemen alıştırmıştım🥰
asrinhatasi iremnazshn suyunu normal su bardağına koyun. Pipetten su çekin hemen sizin taraftan kapatın. Pipette su kalacaktır. Diğer ucunu bebeğinize verin yavsşça parmağınızı kaldırn.bir kaç denemeyle öğrenecektir.
bunemeselaa iremnazshn 13 aylığız 11 aylıktı ⅔ tane suluk almıştım asla içmedi pipeti beceremiyordu bile . Geçenlerde uzun yolculuğa çıktık oyalansın diye eline verdim kapağını açtı ve pipetle kendi kendine su içmeye başladı 1 haftadır çok güzel içiyor o kadar mutlu oldum ki anladım ki kendi canları keyifleri ne zaman isterlerse o zaman yapıyorlar. Öncesinde ben karşısında çok içtim Bak annecim hüüp yapıyoruz vs diye çok gösterdim hiç yapmıyordu kendiliğinden yaptı şimdi
LadyBugg Yaa başta benim oglumda almıyordu pipetli icemiyordu. Kaldirdim diğerleriyle icirdim. Bir sure sonra verdim cok sevdi
Myagmurr iremnazshn bardağa su koyun pipeti içine koyup üstten basın ve onu ağzına dökün bir iki kere böyle yapın daha sonra içicektir oğluma 2 dkde alıştırdım böyle 8 aylıkken
Lylozzd iremnazshn ben dün pipetin ucuna su damlattım suluğu ağzına götürdüm damlattığım bi kaç damla su ağzına gidince devamını isteyip emdi pipeti ve başardı😂
birisii2 iremnazshn benım kızım 19 aylık öğrendi 😅 renkli bir içecek aldım dışarıdan hem içecek hapm pipet şeffaftı biz nasıl içtiğimizi o içeceğin pipete nasıl geldiğini görünce kendi denedi yapmaya başladı