Ya biz bi yakalandkk geçmişti ben lohusayken annemde kalıyordum kremleri eşim kullanmadı geçer dedi eve geldiğimde eşimn bacakları falan kaşnyordu ama alerji falan dedi kızımda da döküntüler oldu isilik sandk doktorlar sıcaktan dedi gönderdiler geçen başka doktora götrdm uyuz geçirdnz mi falan dedi losyon verdi kwellada diye bir losyon kullanıyoruz herşeyi yıkıyorm ütülüyorm ama bakalm kızım çok kötü biz o kadar değilde psikolojim çok bozuk kükürtlü bi krem vermişti eczacı sızlatıyor mu sürsem mi