269698 öncelikle bebeğiniz hayırlı olsun, sağlıkla büyüsün 🥲🙏🏻 Lohusalık bittikten 1 hafta sonra regl oldum, kızım 2 yaşında ve hep de düzenli oluyorum, bende 22.ayına kadar hep emzirdim ama bir arkadaşımla hemen hemen aynı doğum yaptık, kızı 1 yaşını geçti öyle regl oldu, tamamen hormonlarla alakalı. Ayrıca da sezaryen sonrası ilk 1 yıl ara lekelenmeler normal.