buseakssoy 2 saatte bir beslenmeli yenidoğan , bizde sarılık atlattık uyandırmak çok zordu . Çenesini gıdıkladık burnunu yanaklarını dürttük ayağını tırnakladık hatta soyduk , çok zorlayıcı bir süreç ama iki saati aşmayın , uzun süren uyku normal değil , sarılık olmaması için iyi beslenmeli