Sorum başlıkta mevcut aslında, 2. Gebelıgını yaşamış annelerimiz varsa bilgi almak isterim. Örnek veriyorum, ilk gebelıgınızde göğüs ağrınız oldu ikinci gebelıkte de olması gerekiyor mu? Belirti olarak. Yoksa her gebelıgınızde ilkinde yaşadığınız belirtileri mi yaşadınız?
regl belirtilerinizden farksız bı gebelık belirtiniz oldu mu?