mHayal ben bir ara ağlıyordum artık tuvalete bile gidemiyordum ama geçiyor , bebekler dış dünyaya uyum sağlarken kendini huzurlu ve güvenli hissettiği tek yerde olmak istiyor , annesinin memesinde :) sizi psikolojik olarak zorluyorsa emzik deneyebilirsiniz, benim bebeğim almadı ama üzülmüyorum atlattık o günleri , bende bebeğimi doya doya izlemiş oldum