kanalizereis Kızlar Bosch ya da LG çamaşır makinesi bakıyorum. Kurutma makinem olduğu için kurutmasız olan bir çamaşır makinesi öneriniz var mı ? Varsa model yazarsanız sevinirim
brsnhsm kanalizereis 9 yıldır bosh kullanıyorum hiçbir sıkıntısı olmadı. İçinize hangisi sinerse yine de onu alın derim ⬆️
kanalizereis Guzelanne56 beyaz eşya nasip işi sanırım ama bende Vestel var kimse sorduysam hep kötü benim ki de kötü hiç yıkamıyor
Guzelanne56 kanalizereis eltım Bosch almıştı bende ondan fıkır aldım bosh tavsıye etti o 10 yıkdır kullanıyor bende 2 yıldır ve bütün beyaz eşyam Bosch çok memnunum makınam gayet güzel temızlıyor
Deletedmom_106 kanalizereis benimde Bosch bende memnunum biraz hor kullandım uzun yolluk falan yıkadım beyni öldü makinanın ama garanti uzatma olayı var onu her sene yaptırıyorum kuruş ödemeden yapıldı makina . Annemlerin lg oda çok güzel