Arkadaşım bugün doguum yaptı 36+5 dogduu bebeği dogunca aglamis ondan sonra morarmış bebeği sesi gitmiş hemen entübe etmisler akciğerleri gelişmemiş makinayla nefes alabiliyormus arkadaşımda çok üzgün ne zaman sağlığına kavuşur aranızda geçiren varmı böyle birşey