ferhatnurcanayaz 41 günlük tür gazı çok var doktor damla yazdı bugün ama hala aynı ve kakasını da çok zorlanarak yapıyor du iki hafta boyunca bugünde yapamıyor jel kullanıyorum ama devamlı da kullanmak istemiyorum bu durmu yaşayan oldu mu
Atlas_mom ferhatnurcanayaz 3. Aydan sonra yavaş yavaş azalıyor ama tam bitmiyor benımde oğlum 10 gündir iyiydi baya damlaları bıraktım şimdi tekrar kaka ve gaz sorunu ortaya çıktı. Sabretmenız gerek yapacak bişey yok damlaları düzenli kullanın birde ılık suyun içine 5 dkka oturtun oda iyi geliyor
Ozgzcn ferhatnurcanayaz sab simplex kullanabilirsiniz ekstra olarak rezene çayı içip bir çay kaşığı bebeğinizede verebilirsiniz ( doktorum önermişti ) biz bu şekilde atlattık
a-bukemm ferhatnurcanayaz bebeğin makatına zeytinyağı sür. Hatta bi miink içeri de sür aşlahın izniyle kolay olur
Umisko Günde başlamıştı kabus gibiydi :( doktorumuz 2. Ayda pik yapar 3e doğru düşüşe geçer maksimum 4. Ayda biter demişti . Dediği gibi ilerliyor . Başka bir sorunu yoksa atlatacaktır merak etmeyin . Bol bol masaj , bol bol gaz çıkartma ve bir sürü de sabır :)