Said71 Tofisa’dan alışveriş yapan varmı nasıl güzel geliyor mu gorseldeki gibi sormak istedim ona göre alicam
karamuratbenim Said71 bence kumaşları aynı gelmiyor. Bi kaç kere sipariş vermiştim ama kumaşları kaliteli değildi
Defnehum-1 Said71 asla sipariş vermeyin uygun diye geçen bayram üç Çift kombin aldım çok kötü çok mankenleri de çok şıp var ve çok kısa geliyor Tünik gömlek vs boyum 1.65
Said71 DerinSu1 Zlhaanne Ertugrulnannesiii Ertugrulnannesiii a-bukemm Defnehum-1 Metig_63 Asyaveannesi04 karamuratbenim Çok teşekkür ederim kizlar valla sipariş vercektim az daha iyi ki sormusun bende bı deniyim demiştim caz geçtim teşekkür ederim 🥰🌷💕
Ertugrulnannesiii Yorumlara güvenin. Bir kere yaptım bir kaç elbise almıştım şuan toz bezi olarak kullanıyorum.
DerinSu1 Daha dün almiş biri olarak söylüyorum tofisa pismanlıktır dikişleri berbat kumaşlarda kalitesiz bedenler tutarsız
minikcicegim Merhaba ya bende 1000 tllik ürün sipariş verdim ayrı ayrı 4 kere olarak.İkisi geldi çok kötüydü iade ettim ikisini de daha hazırlanmadan iptal ettim . Sade 75 tl iade yatırmışlar.Yoksa dolandırıldım mı ya
minikcicegim ikibebebiranne_ hemen yukarıda yazdım bende 1000 tl ye iade 75 tl yatırmışlar çok üzüldüm
Said71 Valla kizlar iyi ki yazdınız hiç almadım qlmamda zaten artık ama guzep görünüyor bende fiyatlara baya şaşırdım açıkçası 😂bı halt olduğu fiyatlardan belli