Eda038 benim bebiş 4 günde yapmıştı . Doktorumuz Yenidoğanda uzman , yoğun bakımdaki bebeklerin bağırsak gelişiminde sorun olabiliyor kaka yapamıyorlar onlara bile zeytinyağı veriliyor , güvendiğin bir markadan bir çay kaşığı verebilirsin demişti . Çişli bezleri takip edin beslenmede sorun yoksa ve bez sayınız yeterliyse bir çay kaşığı verebilirsiniz