Kızlar şu aralar güzellik merkezlerinde acayip güzel bir artış var bende kendi işim olsun diye pat diye olmaz tabi önce bir yerde çalışarak ,sertifika almaya karar verdim . Ama hangi alan daha iyi bilmiyorum . Estetisyenlik çok uzun süren bir bölüm içinde hersey var bu kurslardan bilgisi olan var mi ? Hangi alanda daha çabuk iş bulurum daha iyi ilerlerim ? Protez tirnak düşündüm birde .