Arkadaşlar bebeğim 13 aylık biberonu yavaş yavaş bırakmak istiyorum meyve suyu, su ve süt biberonla içiyor. Munchkin aldım portakal suyu tanecikli kolay içer biberon ucunu tıkıyor çünkü diye ama asla biberondan içemiyor. Her yöntemi denedim. Bardaktan da içmek için erken çok su gidiyor su genzine kaçıyor. geniş uçlu bir biberon var mı bildiğiniz ya da acaba biberonun ucunu mu biraz kessem ne yapmalıyım gerçekten bilemiyorum bana akıl verir misiniz?