Beyzarel1 beşikte ya da ayağım da sallayarak uyuttum. Aslında yatağa ytırsam kendi haline bıraksam kendi kendine uyur ama çok uzun sürer uyuması. O yüzden sallayarak uyutuyorum sonra beşiğe alıyorum. Gece uyandığı zaman su istediği oluyor veya süt istediği oluyor veriyorum geri hemen dalıyor. Memeyi tamamen bırakınca akıllarına meme gelmiyor artık gece uyandıklarında da hadi uyuyalım sabah olmadı daha falan deyin. Ben öyle diyorum hemen uyuyor :
:)