Dmtt06 yaaa benim de ayniuu🥺 bugün tam 6ay 15 günlük oldu miniğim ve uykuya geçişte aglama, uykuda ağlama, geceleri sık sık uyanma… Uyanmasa da vizikladigi için ben uyanık kalıp sakinleştirmeye çalışıyorum… Bir de bir saat uyuyan çocuğum, gündüz 10 dk uyuyup kalkıyor… Atak heralde dedim🥺