Bebeğim 13 aylık daha yürümüyor ama şurda 1 aya kadar yürür artık o düzeyde, ilk adım ayakkabısı vicco kullanıyoruz 19 numara, şimdi kışlık bot almayı düşünüyorum ama alsam mı ondada kararsızım çünkü vicco olmaz kışa, alırsam 21 numara filan mı alsam acaba yada yaşı küçük ayakkabının kavraması için 20 numaramı alsam emin olamadım, sizce ?