06elfber06 yani bende bir anneyim sonuçta çocuğuma gıydırmeyecegım seyı başkasının cocugu gıysın istemem bakın sız nekdar güzel ıfade etmıssınız. Isık gelmıs yanı ben leke vs olmadığına emınım ısrarla karalıyor sonuçta burda göz var nizam var bir takım olmuş 350 400 lira 100 lıraya veriyorum ki bılıyorsunuz büyüme çağında bır çocuk en fazla nekdar gıyebılır kı yıpransın beğenen yorum yapar beğenmeyen veya ılgılenmeyen yorum yapmaz olur bıter yanı