burko Kızlar ben 2 aylık bebeğime aptamil mama veriyorum ama sizce kabızlık gibi şikayeti olur mu kabız yapar mı aptamil mama kullanan yada bilgisi olan var mı
Ahhannelik burko her bebek farklı oluyor benim kızımda Aptamil, Aptamil comformil ve Bebelac Gold kabızlık yaptı ama Bebelac yapmadı ona devam ettik
nurefsanakbulut burko hiç bilemezsin ben doğduğu günden beri aptamil veriyorum çok memnunum . Galiba bu sitede tek ben memnunum😂
burko Femme1 Evet yapıyor sanırım ama ilk de aptamil verdim sonra dan değiştirdiğim de içmemezlik yaparmı bilmiyorum
Akademisyenanne_ Bize de Aptamil kabız yatı sma optipro ya geçirdi doktorumuz şuan iyiyiz kabızlığı kalmadı
Ipekayaz Biz aptamil 2.kutudayiz kabiz yapmadı ama gaz çok yaptı kutunun sonundayiz daha da almam degistirecgim
Sanem-38 Kızım 8 aylık hala Aptamil kullanıyorum, ne gaz problemi ne de kabızlık yaşadım. Denemeni tavsiye ederim.
gly57 burko kimi görsem aptamilden şikayetçiydi. ben direkt evolvia verdim 3 kutuya geçiyorum.🙂 çok memnunum