Arkadaşlar eczaneden özel suyu aldık , bir burun deliğine 2.5 diğerine de 2.5 ml sıkıp sırtına vuruyorum , boşaltmaya çalışıyorum. Ama aşırı da korkuyorum . Ne kadar sürede yapmam gerekiyor , siz kaç günde yapıyorsunuz veya her emzirmede yapıyor musunuz ? Bu arada bebeğim 2 ay 12 günlük henüz .