Merhaba , oğlum 20 aylık kademeli bıraktırmistm emzirmeyi. 1 haftadır tamamen bıraktık hiç emmiyor ama benim hala sütum geliyor çok olmasa da
Ne zaman biter acaba
Bir de bazen istediği oluyor o an cok üzülüyorum duygusallasiyorum bu normal değil mi 😼
Emmese de açıp dokunuyor eliyle ona 🥹