Hiyelist Merhaba güzel anneler 🌸 bebeğim 6 aylık oldu 2 haftadır ufak ufak tadım yaptırıyorum ama bu sürede meme reddi yaşadım. Memeye yatırıyorum asla tutmuyor. Hiç ağzını açmadan kafasını kaldırıp ağlıyor. Bu durumu yaşayan var mı ? Tekrar emer mi sizce ?
1oglananasi6 Hiyelist kimi bebek ek gıda ile arası iyiyse memeyi erken bırakmak istiyor siz yatarak emmeyi deneyin mesela uyku vaktinde aç karna yatış pozisyonunda falan deneyin
Umisko Hiyelist ayakta , duşta , uzanarak emzirmeyi deneyin bir de , bir şekilde geri dönecektir üzülmeyin
Hiyelist 1oglananasi6 ek gıdayı da öğün olarak vermiyorum henüz. 3 gün kuralıyla tadım yaptırıyorum. Denicem bunu da. Yatarak değil de gece uyku arası normal emzirmeyi denedim yine olmadı