Merveahmettoprak Süperstar aldım kızlar kenarları bi değişik geldi gözüme burun kısmı. Bu ayakkabıdan giyenler aynı durumda mı acaba yoksa benimkinde mi bi sorun var
kizcegunes Merveahmettoprak fotoğraf yükleyebilirsiniz ben yardımcı olabilirim. Spor ayakkabıda favorim🌸
yagmurkokusu_ Merveahmettoprak alt taban sarartmasından dolayı tüketici hakem heyetine başvurdum ürünün yenisiyle değişimine karar verildi. Ben aldığımda 520 tlydi yenisi 720 tl olmuştu ben zaten ayakkabıdan soğumuştum 3 ayda toplasan 15 defa anca giymişimdir. Değiştirdik üstüne de tişört aldık. Süperstarların kalitesinin çok iyi olduğunu düşünmüyorum Nike daha sağlam daha iyi.
3yasakadarsifirekran Merveahmettoprak 5-6 ay önce bende süperstepten aldım benimde ön tarafı dikkatimi çekmişti ayrık gibi sanki hatta elimde eski süperstarla karşılaştırmıştım sonra adidasın mağazasına gidip sorgulattım orijinal dendi